Tema: Re: transporto kamstis ir sankaba
Autorius: svyt
Data: 2009-05-22 19:20:50
nu sankabos nepribaigsi, pribaigsi isminamaji jei jis pigus. As siaip
dazniausiai laikau ismynes, ypratau kai pavazinejau keliom masinom kuriose
sunkokai jungiasi begis (mb308, ww golf2) nebent akivaizdu kad sustojau
kamstyje ilgesniam laikui, siaip isminamasis man baigesi tik vienoj masinoj-
ford tranzite, bet ten jau ir nuo pirkimo jis zyze. Teko kelis kart kest
stabdziu diska (diskatoriaus nekeiciu niekad be priezasties) tai tuo paciu
pasikeiciu ir isminamaji.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.