Tema: Re: JAV -> LT = pusę metų
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-05 11:56:23
Būtent apie tai ir bazaras.
Aš gaunu naują auto už 50k, kai ji kainuoja Lt tokios pat komplektacijos
90k.

OK. Mano gaunasi mušta. Bet man ramu, nes remontuota naujom originaliom
dalim (iki plastmasiukų ir dangčiukų visokių). OK.. gal meistrai
prichaltūrino (susuko netvarkingai). Bet tai yra rizika, kurią prisiimi
pirkdamas 40K Lt pigiau, nei pirktum su garantija.

Ir t.t.

Taip kad loti galima visada.

"spakainas"  wrote in message news:jljab4$5sr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ok, o kas čia gausiai blogai anot tavęs? Kad praktiškai nauja auto
gavosi už 50k, kai Lt tokia kainuoja 90? Vat nesuprantu čia to
myžčiojimo: aijbled, aš už tiek būčiau nepirkęs, kokį čia š nusipirkai
ir pan.