Tema: Re: JAV -> LT = pusę metų
Autorius: bat0nas
Data: 2012-04-04 18:58:33
Mano atveju ir buvo pirkta originaliai už tuos 10-12K$, o ne už 6-7.

"Andrej"  wrote in message news:jlgnqu$5bo$1@trimpas.omnitel.net...

    sitas variantas toks poziauris, sau tikrai tokio nebuciau ziurejes, nes
su gerokai maziau dauztu galima tilpt i tuos pacius 50k
:) Daugiau sumoki uz masina, bet remontam tiek neisleidi. Tarkim labai
protingai padauztos tokios Jettos parduodamos uz $10-12k, tai
ar verta moket kokius $6-7k (speju mokejo mazdaug tiek) ir paskui uzsipist
ieskant daliu ir remontuojant, kai finale suma +/-
panasi? Jei sitas dauzimas atsistoja apie 40k, tada dar dar, bet jei jau 50,
tai tikrai nieko gero...