Tema: Re: Octavia vs Cruze
Autorius: S54
Data: 2012-03-27 11:19:31
Mane tai nervina tas ESP - juk tas parazitas stebi ne tik varanciu ratu
prabuksavima, bet ir pagreicius, iscentrines jegas posukyje.
Rezultatas toks - vaziuoji greitai slidziame posukyje ant sukibimo ribos,
ESP sumasto kad reik taisyt situacija, tik Pyst stabdziai kaip griebs us
priekinio rato - galima ir I griovi nulekti arba bent jau kelnes privaryti.

"spakainas"  wrote in message news:jkqga0$r1n$1@trimpas.omnitel.net...

Aš apynaujį auto imčiau tik su ESP, bent jau man asmeniškai tai labai
geras dalykas, nes sureaguoja greičiau nei kad pats spėtum, nu nebent tu
ten kaip koks svytas, esi patyręs ralio dalyvis, tada px matyt.