Tema: Re: angliska auto
Autorius: Lee
Data: 2012-03-27 00:29:42
Sakyciau neverta rizikuoti maziausiai del 3 priezasciu:
1. Draudimas ne tavo ir jei neesi itrauktas kaip "second driver", gali
aptureti daug problemu ivykio atveju. Tada zmogus is UK taip pat tures
daug problemu. Mazu maziausiai jam pabrangs draudimas sekanciais
metais daug kartu daugiau kiek tu uz metus savo LT auto draudimo
sumoki...
2. Jei niekad neteko vairuoti "isvirkscios" masinos, gali buti per
daug extremalu vairuoti "normalioje" eismo puseje. Tada ziurek punkta
nr1 ;)
3. Neverta, nebent kitos iseities neturi. Ziur 1 ir 2.