Tema: Re: angliska auto
Autorius: Lee
Data: 2012-03-25 01:38:57
Na, kad ir nesigilinant i teisinius niuansus, gal busi laaaaaabai
idomus taikinys keliukams? Nebus taip, kad dazniau stosi negu
paprastai savo marsrute stoja troleibusai?
Tokios patirties neturiu, tik prisidedu prie klausimo. Nes svarstau
galimybe atvaziuoti is UK su UK masina, tik mano atveju kaip
savininkas.