Tema: Re: Tirštas tepalas
Autorius: Arj
Data: 2012-03-23 11:15:09
be reikalo apie aerozolius tokia neigiama nuomone - as saip anksciau irgi nestebuklingos nuomones
apie juos buvau (pagrinde del WD-40, kuris saip yra blogis kvadrate), neskaitant silikoninio, kuri
naudojau I kaire ir I desine), bet isbandzius HSS-2000 - nuomone zenkliai pasikeite. Ten toks
aerozolis, kuris ispurskiant turi WD-40 skvarbuma, bet skirtingai nuo jo, po poros minuciu
"pavirsta" I solidola - tirsta ir labai kibu tepala. Tiesa, tureti tik ji viena tikrai neuzteks, nes
jis kaip alyva - rankas/drabuzius labai tepa, dulkias labai traukia, daugeliui civiliniu vietu
eilinis balto tepalo aerozolis zenkliai patogiau, jau vien del to kad maziau tepa ir dulkias
traukia. Pvz. sutepsi duru spyna baltu tepalu - syki rakta nuvalysi ir px, sutepsi hss-2000 - dar
savaite kaskart raktas bus tepaluotas ir ji vis valyti reiks :)

"@work"  parašė naujienų news:jkhdhr$aeo$1@trimpas.omnitel.net...

Wow!  Ačiū išsamiai. Realiai naudoju nuo korozijos, pagrindinis reikalas.
Kaip suprantu grafitinis kaip laidininkas gerai? Guolių netepu tai apkrovos
ir greičiai neaktualu, kaip ir rašiau karutyje ką ardau-perrenku-taisau, tai
sutepu.
Reiks wurth pažiūrėti. Kas dėl aerozolių man kažkaip nepatikimai, tiršto tai
užtepi ir kvit :)