Tema: Re: Q: Tirštas tepalas
Autorius: @work
Data: 2012-03-23 10:51:07
Wow!  Ačiū išsamiai. Realiai naudoju nuo korozijos, pagrindinis reikalas.
Kaip suprantu grafitinis kaip laidininkas gerai? Guolių netepu tai apkrovos
ir greičiai neaktualu, kaip ir rašiau karutyje ką ardau-perrenku-taisau, tai
sutepu.
Reiks wurth pažiūrėti. Kas dėl aerozolių man kažkaip nepatikimai, tiršto tai
užtepi ir kvit :)