Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Renookas
Data: 2012-03-22 16:40:34
esme kad tas zmogus gali netureti atlikamu 200 susimokejimui. ir net ne is
savo dideliu teisiniu gabumu, bet is neturejimo gali nesugebeti susimoketi.

"Aurimas"  parašė naujienų news:jkfc4k$mtu$1@trimpas.omnitel.net...

Prisimenu, kai prieš N metų nuvariau audi bulką į servisą. Reikėjo priekinę
važiuoklę paremontuoti. Su meistru sutarėm, ką pakeis, daugmaž sumą (su
darbais ir detalėm apie 500 Lt.). Jei kažkas užklius dar - paskambins.
OK.  skambina - reikia dar čia tą pakeisti (nebepamenu, seniai buvo), kaina
detalės - apie 50 Lt, darbas prie to paties.
Ateinu paimti mašinos. Vietoj 550 Lt kažkur tai apie 750 Lt.
Klausiu - iš kur? Tai matai, paėmė darbininkas iš pardės brangesnes/geresnes
detales ir t.t.
Sakau, lupk lauk, keisk viską iš naujo pigesnėm, darykit vėl suvedimą iš
naujo ir t.t. Pradėjo inkšti, kad už darbą vėl kažkiek reikės... Juokas
paėmė tada. Paklausiau, kur direktorių rasti. Vėlų vakarą darbe jau nebebuvo
jo. Baigėsi tuo, kad sumokėjau 600 Lt ir kadangi skubiai reikėjo auto,
pasiėmiau iš karto mašiną. Taip kad ir iš anksto tariantis visko būna. Tuo
labiau, kad ir lapelį MEISTRO ranka rašytą (sąmatėlę) turėjau...
O detalės pagal sąskaitą iš tiesų brangesnės buvo, nei tartasi. Ir laikė
neblogai, bet vistiek manau, kad taip elgtis nelabai išeina...