Tema: Re: atsidarė nauja [tik] Honda
Autorius: Regnum
Data: 2012-03-22 13:48:01
ajomajo, o aš buvau įsitikinęs, kad tu čia apie veho, tai kaip durnelis
puoliau gint jų mundurą :)

pranešime:jkf0bf$72m$1@trimpas.omnitel.net...
rūpinasi savo auto (čia jai bausmė :) ) Kažkada pagailėjau ir susakiau ką
tai auto reiktų jog pažiūrėtų servise... Reikėjo pakeist priekines
spiruokles ir žvakes kaitinimo. Tai pasikeitė, atvažiavo visa laiminga (tipo
va žiūrėk susitvarkiau, kokia aš faina...), žiūriu... auto priekis pakilęs
taip kokiais 2cm auksčiau nei užpakalis ir pakeista viena žvakė (žvakių
keitimas ~200Lt nepriklausomai kiek žvakių keičiama)... tai gal ir tau taip
:)

> [...]
Nu