Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-03-20 16:20:12
On 03/20/2012 04:09 PM, spakainas wrote:

> MB minkštesnis gerokai, komfortiškesnis. Benvas gi labiau sportiškesnis
> su visais to dalyko minusais.

bala žino, žiauriai kietas tai jis nėra jei ne m poketas koks :)
Kitas reikalas, E60 salonas toks po klaustuku

> Nu kad nėr normalaus patikimo dyzelio tai viena, o antra tai jau rašiau

tai, kad bbžino tą patikimumą. Matei, čia rašė apie trilitrį su beveik
300kkm ir be gedimų, dvilitriai irgi būna gausiai 200kkm perlipa
neknisdami proto. O tie iš kurių statistika, apskritai greičiausiai iš
400kkm pasiekusių egzempliorių :)

> - žmonai nefengšui. Man tai būtų kaip ir px, nors ir skirta pižonams,

blet, nupirkčiau C5 ir parodyčiau žmonai, kad tai yra feng shui :D

> bet man pajabat. Bet čia tik A4 nuo 2008, senesnės vidus tragiškas, o A6
> apskritai su proporcijom susipykus.

žiūriu, žiūriu... http://media.autoweek.nl/m/m1by0qcbr15f_800.jpg
kuri vieta tragiška?

> Nu nebent trilitrinė, bet ten jau išlaikymas ir vsiotakoje, aš tiek
> neuždirbu. Apskritai, neatrodo kad būtų lygiavertis konkurentas mersui,
> (kaip kad benvas) gal ir klystu, bet man taip visada atrodė.

tai pas bet kurį didelį dyzelį bus išlaikymas.