Tema: Re: Volvo V70 III
Autorius: CodeC
Data: 2012-03-14 09:56:06
On 03/14/2012 09:49 AM, Neidomus darbe wrote:
> Tai zinok, kad TDI nuo 98 metu antrosios puses zenkliai sumazino kuro
> sanaudas. As Kaune vien tik mieste vazinedamas 7,3 litro nevirsiju... O
> jei trasoje apie 100 vaziuojant telpu i 6 litrus... Variklio skyriuje
> viskas tikrai techniskai tvarkinga.

as trasoj ir i 5 tilpau, tik ne 100 vaziuojant.
as labai ten tu tdi varikliu seimos ir istorijos tikrai nezinau, bet
kiek zinau tai pas volvo kito 2.5 tdi apart 103kw nebuvo. poto jau
prasidejo D5, kuris yra visai kitas motoras. tai kokius budu tdi 98
metais sumazino sanaudas ir kas pasikeite gal tu zinai? man tai
naujiena, kad 98 metais tas variklis apie kuri kalbam isviso kazkaip
keitesi.