Tema: Re: Kur akuma palikt pakraut Vln (be Petrutes ir Kauno g.)
Autorius: Korke
Data: 2012-03-13 11:46:14
Ne, nu bet tau neduok pavalgyt, duok papizdet'. Viska geriau zinai kaip
yra ir ka daryt net uz pati problemos autoriu. Butum boba suprasciau,
nes maniske turi toki nesveika polinki zinot i geriau nei as ka as
dariau ir kaip, nei, kad as pats ir uz tai mane aplot.
Kadangi susidomejimas nerealus ir, kad nesulaukciau daugiau
akumuliatoriu ir kito gyvenimo budo vadybininko pasiulymu, bandau
ispazinti viska pilnai, gal tada atstosi.
Akumas nuo lapkricio iki vakar buvo moce, mocas garaze po namu, kiek ten
buvo laipsniu per tas salciausias savaites vasario pradzios nezinau, nes
nebuvau LT (gal kur buvau reik parasyt, nes turbut ir su tuo susiesi
akumo situacija), vakar pagalvojau reik pasiziuret kas ir kaip, nes
pastarasias tris ziemas laikydavau ji namie spinteleje, pavasariop
pajungdavau pakroveja, ant leto krovimo para palaikydavau ir paskui visa
sezona be bedu atidrozdavau. Tik si karta kazkaip uzkonservuodamas moca
pamirsau ir neprisiruosiau pasimti, pakrovejo namie jau neturiu. Todel
nuvariau i garaza, pabandziau kurti, starteris sukasi, sviesos prigesta
truputuka, pasukau du kartus po kokias 5s, jau beveik griebdavo, bet
nusprendziau nedrocint nes nera kaip ir reikalo. (labai tiketina
tiesiog, kad kuras neatbego is bako del to ir neuzsikure, o ne del
akumo), bet vardan sventos ramybes, akuma vistiek reik patikrinti ir
pakrauti. Del to parasiau vakaryksti post'a. Kam reikejo tas suprato.
Akuma pridaviau krauti, pries tai ismatavo ten "kazka" - nes lavonus
iskart identifikuoja ir palikau pakrauti.

Gal dabar atstosi ?