Tema: Re: Kur akuma palikt pakraut Vln (be Petrutes ir Kauno g.)
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-03-13 10:50:33
šiaip jei ką dariau šią žiemą eksperimentą. Atsinešiau akumą iš
važiavusios mašinos, atšildžiau (lauke gal apie -20C buvo), pajungiau
ant kroviklio, gero protingo. "Sulindo" 0.5Ah. Nu vienu žodžiu lygiai
nieko :).

Kitas, savaitę stovėjęs, po to kokia minutę suktas starteris, kad
užkurt, užgesinta - taip pat atšildžius "sulindo" ~10Ah.