Tema: Re: Nusivilimas vairavimo egzamine...
Autorius: 911
Data: 2012-03-11 19:57:43
zinok normalu, taip ir turejo buti.
as irgi taip elgiuosi, pataikai ant debilo kliento, tai vpizdu ir nuolaida padarai ir nesibari, nu kam to reikia, paskui daug brangiau su DI ar VMI kovot gaunasi jei geras durnius papuola...
tik siiap liudna, kad myzcioji cia del savo tos nemokancios vairuot visteles, panasu kad giliai pizda ant galvos uzsimoves.. :((