Tema: Re: Nusivilimas vairavimo egzamine...
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 10:34:49
pas rusus tik maskvoj bezpridelas, bet kokioj romoj taip pat vazineja.
Vokieciai irgi geri chamai, kulturingiausiai vazineja skandinavai, prancuzai
ir lenkai. Net Kijeve tave visur praleis. Lietuvoj dar skiriasi kaip kokiam
mieste, mano manymu panevezy ko gero pats nagliausias vairavimo stilius.
VIlniuje kaip kur, ryte kareiviu gatvej irgi, studentukai viens per kita
verziasi kaip nesveiki.

--
vyt/ /

e34 524td