Tema: Re: Toyota Yaris
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-09 23:52:05
Bet tai ot lopas esi, jei jau taip atvirai - kalbam apie konkrečius
variklius konkrečiuose automobiliuose - aš sakau, kad jei tik mieste
trinsis, tai geriau benzas, nes greičiau užšils. Tu gi ateini ir užvemi
kažką apie trilitrinį čerokį ir TSI, kurie duotuoju atveju išvis
neprieko. Nu tai ir klausiu, ar tu teigi, kad d4d mieste šils greičiau
nei vvti? Juk paprastas klausimas, ar tau per sunkus? Nes dabar kodeko
principu rašinėji - visi dx, aš mldc, ir šviesų nejungsiu!