Tema: Re: Toyota Yaris
Autorius: infernal
Data: 2012-03-07 15:23:25
gal cia visi tokie dyzeliai, kurie neturi papildomu sildymu. Kai buna
labai salta, mano hdi laisvom apsukom dirbdamas susyla max 20C-30C.
Vaziuojant pasiekia darbine temperatura. Tik palik keletui minuciu ant
laisvu padirbt ir pradeda temperaturos rodykle krist :)  Su benzu tokiu
bajeriu nesu mates.