Tema: Re: Klausimas del sankabos (veda)
Autorius: minde
Data: 2012-03-07 17:58:53
plia, tavo trosas per daug Ytemptas, uztai buksuoja sankaba (efektas toks, lyg butum truputi imynes sankabos pedaliu)
reiskia tas regulaivimas veikia, ir laiko. taigi yra 2 budai: arba atleidi ta trosa, ir vaziuoji nesukdamas kiausu, arba
perki kita, ji keiti ir vaziuoji nesukdamas kiausu.
jei nori det reguliuojama, dek reguliuojama, gali pasidaryt net hidrauline sankaba jei labai nori. tik ar verta?
bet kokiu atveju viskas priklauso nuo tavo noro ir uzsidegimo :)