Tema: Re: Klausimas del sankabos (veda)
Autorius: svyt
Data: 2012-03-06 10:02:14
kniedes dzin, jos minkstos, nieko nepridaro, gal dilt, spyruoklytes tik
keista, pirma kart matau kad jos ka nors liestu. Paprastai sankaba keiciama
kai pedalas pradeda sunkiai maigytis ir trukineja trosai, o sankaba jei veda
ar buksuoja ja reik pareguliuot. jei su buksuojancia ilgai pavazineji,
perkaitini ir isdrudini diskatoriu, jo spyruokles (tuos lapelius), tada ka
be desi buksuos. nuemus diskatoriu reikejo palaipiot ant jo ir ziuret ar
tolygiai spyruokliuoja. nes melynas smagracio pavirsius yra perkaitmo
pozymis, matomai diskatorius irgi kentejo.

--
vyt/ /

e34 524td