Tema: Re: Apie Kauno autoturgu
Autorius: Regnum
Data: 2012-03-06 11:50:18
"aprašytoji" tai įtariu mano legendinis pinigų švaistūnas universalas :), o
pamąstant apie tavo linke esančio modelio  patikimumą kaži kodėl vyrukas
(meistras) iš VEHO, kuris mano geldą nuo "mažų" dienų prižiūrėjo, į
pasvarstymus, kad gal laikas keist i naują, mįslingai tarstelėjo, kad
neverta skubėt. Tai čia man nuskambėjo maždaug, kam blogą daiktą keist į dar
blogesnį :)
O kalbant rimčiau, kewle davai keičiam: tu man linke esantį variantą, o aš
tau savo universalą su adekvačia priemoka? :)

"kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message
> šita naujesnio modelio, nei aprašytoji :)
>
> pats važinėju nuo rudens su tokia panašia, tai va, vakar kaip tik sugedo -
pyptelėjo, užsidegė lemputė "service" beigi užrašas, kad bakelyje trūksta
DAC'o :(

pranešime:jj1omh$61f$1@trimpas.omnitel.net...

http://auto.plius.lt/veho/skelbimai/citroen-c5-2-0-l-sedanas-2132313.html