Tema: Re: Apie Kauno autoturgu
Autorius: Tomas D.2
Data: 2012-03-05 15:34:17
O tai is ten jokio atgalinio rysio nera? T.y. mazdaug nuperka kazachai
keleta masinu, jas ten nuveza, paaiskeja - shudas (cia tarkim jau atmetus ta
fakta, kad jau cia suranda shuda). Nuperka dar keleta - vel shudas. Tai ka,
tam perekupui ir toliau visi bizni daro? Ar litofcas perekupas gali but ant
tiek naglas, kad jam klientu visada prudai? Dabar gi tu kazachu ten nelabai
yra...