Tema: Re: ispejimas del parkingo vilniuj!
Autorius: Bangis
Data: 2012-03-05 20:40:44
On 2012.03.05 17:40, Korke wrote:
> Cia priejo esquires'as su terpentinu ir pradejo pamoksla apie
> isisaknijusi tarybini to pareiguno kazka ten porint...
Mhm o paskui tyliai igaube subine bego i vietini pasta susimoket kuklia
kokiu 25 svaru baudike, nes nesumokejus per 10d. bauda dideja x5 ir t.t. :)
Teko ir man susimoket uz pasibaigusi parkavimo laika. Pavelavau 30 ar 40
min. Nors buvau parkavima nusipirkes Birmingham'e gal 3 valandom. Nu ir
ka 25 svariukai terkst :) Ir ka? Ir nieko. Susimoki ir kazkaip nemyzi i
bata, nes pats supranti, kad "pagailejai sushiktu 3 ar 4 svaru uz
papildoma valanda :)