Tema: Re: ispejimas del parkingo vilniuj!
Autorius: KEdas
Data: 2012-03-04 22:06:40
Tas sloganas „ginti, saugoti, padėti“ yra viena iš priežasčių kodėl
policininkai bėga iš darbo net pensijos nelaukdami.
Pripažink, kad gana nekomfortabiliai reikia jaustis, kai viršininkai per
spaudą pasakoja, kad turi būti supratingas ir išklausyti gyventojo bei
nebausti, o vidaus tyrimai vyksta griežtai pagal įstatymus, kurie sako,
kad „žodinio įspėjimo būti negali“.

Ką ten kliedi apie tarybinio mentaliteto traumas nesuprantu, nes sakinys
net nelogiškas. Kaip gali mentalitetas turėti traumą ir kaip
psichiatrinės pacientas galėtų diagnozuoti sau ligą?