Tema: Re: ivykis is gyvenimo
Autorius: Korke
Data: 2012-03-02 16:52:38
gal ne absoliuciai, bet dalis kurie patyre, vos ne patyre, ar siaip
atsargus. Man irgi atrodo paibat', kiek as ten vazineju - darbas ne
tas,casco yra, zinau, kad po keletos simtu metru sviesoforas ir
nepriskubesi raliuodamas mieste, bet ir tai pasitaiko situaciju. Ant
karstuju tai dar ziurek ir pats nusifilmuociau jauciu, kaip kokia kiaune
traukdamas is jos kevalo uz ausu po nesamones padarytos ar
pasikumsciavima koki jei surengtume. Bet pirmam kipishui praejus tai ta
medziaga tau galetu daug padet vistiek.