Tema: Re: ivykis is gyvenimo
Autorius: Nitro
Data: 2012-03-02 13:24:14
i baznycia neik

"Tomas D."  parašė naujienų news:jiopj7$m2r$1@trimpas.omnitel.net...

Man panasi situacija buvo, tik pabaiga visai kitokia. Jau policijoj rasant
paaiskinimus pazvanijo draugeliui, atvaziavo (mazdaug 2.5val po ivykio, is
niekur nieko), pareiske kad viska mate, surase sutarta istorija ir spek kas
paliko kaltas... Ir dar esme tokia, kad as ne i gala ivaziavau, o man
lysdamas is desines shona nubrauke. Paaiskinimuose buvo surasyta taip, kad
as sesiu juostu gatveje lenkiau per dviguba istisine ir sonu ivaziavau anam
i gala. Nuo to karto spjoviau i musu teisine sistema.