Tema: Re: Opelio 2.0 DTI variklio paleidimas ilgiau pastovejus
Autorius: kef
Data: 2012-02-19 08:40:59
Imho kaltas ten kazkoks tupas taimeris kompe. Yra absoliuciai px, ar 
prie -20 ar prie -1 pvz nuvaziuoji 1km iki parduotuves, uzgesini ir 
prekiniesi. Zvakes isijungs normaliai su zvakiu lemputes mirktelejimu tik po 
 >=2 valandu po uzgesinimo, nepriklausomai nuo salcio ar zvarbaus vejo. 
Rezultatas jejejejejeejeee. Vietoj to bruzteli puse apsisukimo, tada 
neisjungiant degimo palauki keleta sekundziu (matyt kaitina zvakes silpnesne 
srove), neisjungiant degimo jungi starteri  ir iskart uzsiveda.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:jhp3au$pb9$1@trimpas.omnitel.net...
> ne i  tema - BMW benzininio grandine prie 200kkm jau rode kapryzus.
>
> Siaip tai manau ~300kkm jau laikas, priklausomai aisku kaip eksploatuota.
>
> On 02/18/2012 09:01 PM, kef wrote:
>> Cia rimtai del grandines apysiltis nenori? Ir kokia gi turi buti rida kad
>> issitampytu grandine?
>>
>> "Vytautas"<nera@pasto.lt>  wrote in message
>> news:jhmhme$fgr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> i pasidevejusia grandine cia nelabai panasu. turetu normaliai vestis
>>> saltas, o apysiltis kai zvakes dar nesuveikineja - neuzsivesti (tarsi 
>>> kuro
>>> negautu)
>>>
>>> "klausimas"<belekoks@belekas.lt>  wrote in message
>>> news:jhm3iu$uvt$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Gerai, tada sekantis zingsnis bus gumyciu keitimas, nors kaip minejau,
>>>> tepalu prie filtro kuro kaip ir nesimate.
>>>> Skaiciau dar ir apie degima - tipo "grandine pasitampo" :D
>>>> Na bent jau susidariau sioki toki zingsniu eiliskuma.
>>>> Seip ka manot apie Autura? LBMas siule gal dar ten pabandyt nuvaziuot,
>>>> ten kazkoks opelistas vienas yra, gal tas zinos. Tingi jie matau patys
>>>> krapstytis, slieku ieskot kas ir kaip.
>>>>
>>>> "Ablasiejus"<as@as.lt>  parašė naujienų
>>>> news:jhm0vm$s45$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> sriublys visada remontuojamas paskutineje vietoje su purkstukais.
>>>>> 1. Visas zvakes pasikeisti.
>>>>> 2. Perziureti visas zarneles kuro. Nuo filtro iki pat purkstuku.
>>>>> Paziureti ar filtro korpuso dangtelis uzsuktas ok.
>>>>> 3. Tada keisti purkstuku gumytes. Gumeles kainuoja BOSCH 100lt kazkas
>>>>> visos. Darbo - mes dviese keitem, tai kokias 4-5h ne specam. Jei per 
>>>>> tas
>>>>> gumytes leidzia kazkiek, tai privaro oro tarp siurblio ir purkstuko ir
>>>>> tu bruzini su starteriu, kol "uzpumpuoji salerka"
>>>>> 4. Jei nepadeda - dar degimas sitiem 2.0dti buna ne vietoje. BBNZ 
>>>>> kode.
>>>>> Bet nemanu kad sitas atvejis.
>>>>>
>>>>> p.s. as viena karta su LBM susiduriau, bet nepasakyciau, kad labai 
>>>>> super
>>>>> pasirode.
>>>>> p.s.s bet kas cia per mada, tik dyzeliui kas negerai, visi:
>>>>> purkstukai/siurblys. Nors ten jauciu tik 10% gedimu juose.
>>>>>
>>>>> "klausimas"<belekas@buvo.vakar>  wrote in message
>>>>> news:jhkvm4$5sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Opel Zafira 2.0 DTI 74 kw. Variklis startuoja tik sukant starteriu,
>>>>>> variklis griebia ir purtosim, bet neuzsikuria iki galo (taip kaip ant
>>>>>> isibegejimo - lyg ir kuriasi, bet starteriu dar reikia sukt), 
>>>>>> startuoja
>>>>>> tik istaikius momenta gaza paspaust.
>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=BDPKvT5pC5M&feature=youtu.be  Siryt,
>>>>>> prie -15.
>>>>>> Buvau LBM (buvau net palikes LBM'e, problema mate), buvau seip pas
>>>>>> meistrelius (visi kaip susitare suncia i LBM del PSG16 siurblio),
>>>>>> nezino jie ka daryt, parametrai uzkurus visi geri, silto variklio 
>>>>>> taip
>>>>>> pat. Zvakes patikrintos - viena pakeista. Kuro filtras pakeistas, 
>>>>>> kure
>>>>>> tepalo nebuvo. Pasak maciusiuju kuras nenusesta, nes tada suktu
>>>>>> tusciai, kol ora isstumtu.
>>>>>> Pastovejusi kokias 4 val. uzsikuria beveik gerai.
>>>>>> Kur Kaune dar nuvaziuot? Jau kaip uzburtas ratas gaunasi - nuvziuoji
>>>>>> kur nors, tai cia pas tave tas naujesnis siurblys, varyk i LBM, 
>>>>>> nuvarai
>>>>>> i LBM - guzcioja peciais.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>