Tema: Re: Opelio 2.0 DTI variklio paleidimas ilgiau pastovejus
Autorius: klausimas
Data: 2012-02-17 19:42:54
Gerai, tada sekantis zingsnis bus gumyciu keitimas, nors kaip minejau,
tepalu prie filtro kuro kaip ir nesimate.
Skaiciau dar ir apie degima - tipo "grandine pasitampo" :D
Na bent jau susidariau sioki toki zingsniu eiliskuma.
Seip ka manot apie Autura? LBMas siule gal dar ten pabandyt nuvaziuot, ten
kazkoks opelistas vienas yra, gal tas zinos. Tingi jie matau patys
krapstytis, slieku ieskot kas ir kaip.