Tema: Re: Kelione i lenkija su autosu..
Autorius: Povilas
Data: 2009-05-19 08:38:52
"cD-r0m" <adomas.delete@gmail.com> wrote in message
news:gush69$kad$1@trimpas.omnitel.net...
> Konkreciai tai tikiuosi, kad atsius kas nors linku ar gps koordinaciu su
> kasyklom, pozemiais, pilim, kalnu virsunem, ar tom paciom iprastom
> lankytinom vietom, tai bent zinosiu, kad rasiu kazka nuvaziaves..

Mano vienas pazystamas sakydavo : ar zinai nuo ko kiles zodis Lenkija?Ogi
nuo zodzio lankos!
Tai is kur ten kazkokios tai kasyklos ar kalvos,jei planuoji vaziuot i
Siaurine jos dali?Kalnai yra Lenkijos pietuose :)
O jei rimtai,tai pabandyk dar kart sita klausima uzduot i omnitel.travel ir
tikrai gausi atsakymus,nes praeitais metais tikrai  buvo gvildenama panasi
tema.
Bent jau trumpai,tai galiu pasakyt tokias visiems zinomas vietas: Zalgirio
musio laukas (zemiau Olsztyn i Varsuvos puse),Hitlerio bunkeris arciau
Kaliningrado srities;Swieta Lipka vienuolynas prie
Ketrzyn;Marienburgo(Malbork) pilis,kurioje buvo ikalintas Vytautas;Gizycko
ir Mikolajku ezerynas ;pats Gdanskas ....