Tema: Re: Kelione i lenkija su autosu..
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-05-18 23:41:45
Kadangi po lenkija esu vazinejes tik tranzitiniais tikslais, is vilniaus
isvaziuojant apie 20 vakare ir vokietija pasiekiant sekancios dienos
pavakare, nelabai ka daugiau maciau uz dvi tradicines vietas kuriose
stodavom pavalgyt..

> Jei jau esi vazinejes po Lenkija,tai turetum zinot,kad Mazuru krastas (nuo
> Olsztyno link musu) yra pagridinis visos Lenkijos vasaros poilsiautoju
> traukos centras - ezerai,kanalai,turistiniai keliai ir pan..Todel,vasaros
> metu ,praktiskai viskas,ten bus uzimta + kainos bus aukstesnes nei dabar,o
> keliai uzkisti vokieciu ir lenku turistu transportu.Nors visokiu "tanie
> noclegi/zimmer frei" tikrai rasi kiekviename mazame miestelyje,o

Vaziavau i Latvija praeita vasara, galvodamas kad rasiu, gi pilna..
nusivyliau po to sia mintim :) nes galu gale praklaidziojes kazkoki miska ir
nuleides rata (beje ji priputus, jis mistiskai neissileido) radau nakvyne uz
25 latus ir paemiau, nes jau buvo vakaras ir temo, o siaip pravazinejau apie
tris valandas tarp gyvenvieciu ieskodamas kur nakvot pagal GPS POI, kalna
lankstinuku su visokiom nakvynem ir arba kaina uz nakti prasideda nuo 50
latu, arba dar kas nors, ypac daug pas juos senu laiku nameliu pavilijonu,
kuriuose nieko panasaus i apgyvendinima nevyksta. Kita diena radau nameliu
uz 25 latus ir cia netgi dziaugiausi, kad visas namelis yra.. Nors gyresi
kas rado uz 20, ar net dar pigiau nameliu..  Noriu bent kiek apsidraust siam
dalyke..

> [...]
> kainos priekeles moteliuose ir restoraneliuose nera jau tokios zemos,kaip
> budavo anksciau.Kaip pavyzdi galiu pateikt,kad 2-iese su zmona moteliuke
> papietavome uz 70 zl.Zmona aiskino,kad pas mus butume daugiau sumokeje,bet
> negalima lygint restorano kainu Vilniuje ar Palangoje ir uzmusto moteliuko
> kazkur Olecko ar Ostrudos pakrastyje.
> Nors keliai sioje Lenkijos dalyje labai pasitaise ir istisai yra gerinami
> (greitai nebus mums kuom dizdiuotis pries juos),bet jie vis dar lieka
> nemokami ,apar tu keliu autostradu,kuriu nera siame regione.

Velgi patirtis is Latvijos, sako, kad nezinodamas ko nori, mistiskai
neatsirasi prie lankytinos vietos :), visoj rygoj radau tik zoologijos soda
ir senamiesti.. Nusigavus i labai rekomenduota LIDO restorana pasijutau kaip
autobuse 7.30 pirmadieni.. Prie juros nueit nelabai gavos pirmasias dienas
nes pravairavau visa laika.. ir siaip vanduo saltas buvo, net kojas trauke
iskart, priesingai negu oras diena...

> Neisivaizduoju kokius neiprastus muziejus nori aplankyt,bet man atrodo,kad
> ten ir iprastu lankytinu vietu susijusiu vien tik su Lietuvos DK istorija
> yra tiek,kad gali pritrukt laiko jos visoms aplankyti.

Konkreciai tai tikiuosi, kad atsius kas nors linku ar gps koordinaciu su
kasyklom, pozemiais, pilim, kalnu virsunem, ar tom paciom iprastom
lankytinom vietom, tai bent zinosiu, kad rasiu kazka nuvaziaves..