Tema: Re: VW Phaeton ar MB S klase?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-15 12:49:20
On Wed, 15 Feb 2012 12:19:15 +0200, md <md@mobile.me> wrote:

>Variklio pasirinkimas smarkiai itakoja "fun to drive" opcija. Sios
>opcijos neatstos nei automatiniai stoglangiai, nei navi su gps nei oda,
>nei "grazi" spalva etc.
>
>Aisku, yra minimalus reikalingi dalykai kaip ten toks ziemos paketas ar
>lieti ratai, bet visa kita daugiau maziau dzin.
>
>Variklis yra svarbiausia :)

Nuo tam tikro lygio (pvz tas trilitrinis fajetonas ar 1.8 a4 ji jau
pasiekia) fun to drive jau pakanka. Bet jei ner kur ismeigt ipodo ar
tenka lipdyt ant lango navi tai visas fun isgaruoja, px koks ten
variklis.
Fajetonas ar A4 ir seip yra ne tos masinos kad draskytis. Pvz ana A4
yra netgi su variatorium :)

--
kthxbai.