Tema: Re: Oras taps svaresnis?
Autorius: Anon
Data: 2012-02-09 14:24:38
Jūsų žiniai buvo prieš mane stirnos kelios ir briedis kažkada iššokęs -
stabdyta gan smarkiai bet ne smūgiu o imituojant ABS - minkant pirmyn-atgal
koja stabdžių pedalą, mašina, pats ir žvėrys sveiki, nebent vilkai
pasisotino pastaraisiais po to ;-)

Vytautas

"arulis"  wrote in message news:jh0b2c$aac$1@trimpas.omnitel.net...

kai issoks koks briedis is misko, pisi per stabdzius taip, kaip
kontrolieriai nesugeba 'smugiuot' per pedala.