Tema: Re: Oras taps svaresnis?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 21:33:38
nu su ziguliu, kur saudydavo gumines koperatines slangeles tai kiekviena
kart sedes mindavau stabdi iki dugno pries vaziuojant, dar ir dabar i
svetima masina isedes ta darau. buciau sedes i ta masina ir buciau nusoves.
as kartais vaziuojant minu irgi iki dugno kai kuriais atvejais, ypac kai
priekyje issoka bobute i kelia.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!