na jei be fantaziju, tai "2.2. Motorinės transporto priemonės su uždegimo suspaudimu (dyzeliniais) varikliais a) Dūmingumas matuojamas laisvojo įsukimo metu (didinant neapkrauto variklio greitį nuo tuščiosios eigos iki ribinio atjungimo greičio), esant pavaros svertui neutralioje padėtyje ir įjungtai sankabai. .... 4. Per kiekvieną laisvo įsukimo ciklą variklis pasiekia atjungimo greitį, o transporto priemonėms su automatine transmisija - gamintojo nurodytą greitį. Jeigu tokių duomenų nėra, pasiekiama dvi trečiosios atjungimo greičio prieš atleidžiant droselio sklendę. Tai galima atlikti, pavyzdžiui, stebint variklio greitį ar leidžiant praeiti pakankamam laiko tarpui tarp droselio sklendės nuspaudimo ir jos atleidimo; šis laiko tarpas transporto priemonėms, kurios 1 priede priskirtos 1 ir 2 kategorijai, turi būti ne mažesnis nei 2 s." taigi suveiks laisvu apsuku ribotuvas ir matuos duminguma. Bent teoriskai taip turetu buti, o praktika parodys :) On 2012.02.09 11:05, E.D. wrote: > Gerai sufantazavai. > Cia suprask, lieps nuvaziuot kazkur sugadint techniskai tvarkinga > automobili ir atvykti su sugadintu... > Jei ka, tai tas ribotuvas yra gamiklinis dalykas ir manau, kad > gamintojas nera numates vartotojui paprastai prieinamo jo atjungimo. > > On 2012.02.09 10:54, Mtrhed wrote: >> lieps atvaziuot pakartotinai su atjungu ribotuvu :) >> >> >> On 2012.02.09 10:29, E.D. wrote: >>> Idomu, ka darys tokiu atveju, jei ant laisvu apsuku ribotuvas yra? >>> Pvz., pas mane ant laisvu apsuku gali kiek nori spaust dugna - auksciau >>> 2500 rpm ribotuvas sukiu kelt neleidzia, taciau su apkrova apsuku gauni >>> tiek, kiek reikia. >>> O ant tu 2500 rpm dumingumo, galima sakyt, kad jokio... >>> >>> On 2012.02.08 14:01, BlackLotus wrote: >>>> Sveiki, >>>> http://www.vta.lt/lt/nv/pagrindinis-meniu/asociacija/asociacijos-naujienos/dyzeliniu-automobiliu-patikra >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>