Tema: Re: Dyzeliniams automobiliams – nauja patikros procedûra
Autorius: Mtrhed
Data: 2012-02-09 11:49:39
na jei be fantaziju, tai
"2.2. Motorinės transporto priemonės su uždegimo suspaudimu
(dyzeliniais) varikliais
a) Dūmingumas matuojamas laisvojo įsukimo metu (didinant neapkrauto
variklio greitį nuo tuščiosios eigos iki ribinio atjungimo greičio),
esant pavaros svertui neutralioje padėtyje ir įjungtai sankabai.
4. Per kiekvieną laisvo įsukimo ciklą variklis pasiekia atjungimo
greitį, o transporto priemonėms su automatine transmisija - gamintojo
nurodytą greitį. Jeigu tokių duomenų nėra, pasiekiama dvi trečiosios
atjungimo greičio prieš atleidžiant droselio sklendę. Tai galima
atlikti, pavyzdžiui, stebint variklio greitį ar leidžiant praeiti
pakankamam laiko tarpui tarp droselio sklendės nuspaudimo ir jos
atleidimo; šis laiko tarpas transporto priemonėms, kurios 1 priede
priskirtos 1 ir 2 kategorijai, turi būti ne mažesnis nei 2 s."

taigi suveiks laisvu apsuku ribotuvas ir matuos duminguma. Bent
teoriskai taip turetu buti, o praktika parodys :)