Tema: Re: del akumu..
Autorius: MumZer
Data: 2012-02-08 23:18:37
Tai va..
Aš tai skiriu talpą ir startinę srovę.. (nors nesu nei fizikas, nei
elektrikas..)

Tikrinausi, kodėl galėjo prie -24 atsijungti elektros padavimas (prigeso
skydelis), ir vieną kartą užsivedus - daugiau neužsivedė (tik į vakarą,
kai dieną pašilo)..
Nors pats įtariu, kad sustreikavo generatorius.. servisas nurašė ant
akumo, tipo rekomenduojamas gamintojo 680A, o stovi 770A.

Nors ta pati Varta rekomeduoja nuo 680 iki 780A ir talpas nuo 70Ah iki
77Ah.. Nes daugiau nieko nerado.. .