Tema: Re: del akumo talpos
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 13:17:12
jo, gerai, pamenu kad paskutinis skaicius lt turi but 7, siauriau daugiau,
jei nebuna minuso (pietu europa) berods 1.23, tai toks akumas dirbs ilgai,
dar ilgiau nei ipylus teisingai bet per salcius nieko juo neuzvesi.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems!