Tema: Re: del akumo talpos
Autorius: saimhe
Data: 2012-02-06 17:46:26
> atskirai gamykloj uzpildo lietuvai? ar atveza kokius italiskus, nu tiek to olandiskus-daniskus (kur ziema nebuna salciau nei -10)
> kurie musu ziema neuzveda

  Turiu po ranka lapelį (tipo instrukcijos vertimas) nuo rudenį pirkto Varta
Dynamic Blue:

tankis 1.27 ± 0.01 kg/l

  Ar perkant tiek ir buvo, netikrinau, vis nenusiperku matuoklio.
  GOST'ai tiek rekomenduodavo ištisiems metams, jei žiemą vidutinė temperatūra
-15...-30. Esu matęs prierašą, kad tokį elektrolitą supylus ir pilnai įkrovus,
užšals prie -58.

  Tiesa, lapelio antraštė "VARTA - BERGA". Čia SSS išsivertė vienam Varta
brandui ir pakiša visiems likusiems? Reikėtų užmesti akį į instrukcijos
originalą, bet jis priklijuotas ant akumo, dabar tingiu.

--
  saimhe