Tema: Re: 4x4 kausimas...
Autorius: Anon
Data: 2012-02-06 15:08:10
Kad nepigios - mačiau autopliuse, dėl to jos į sąrašą ir netraukiau,
dyzeliai lyg ir nuo 2006 pradėjo eit - mano biudžetas turėtų paaugti bent
iki 40k Lt, ko nenusimato. O dėl rudžių - ant naujo saloninio hyunday coupe
1999 m. buvom radę :-\ Dileris mašiną perdažė ir pardavė.

Vytautas

"Gimp"  wrote in message news:jgohpv$qjo$1@trimpas.omnitel.net...

Is principo nieko, tik kad labai devetos paklausios -> nepigios (dyzelines
ypac). Bet cia kewle geriau papasakos.

Ai tiesa, vieno prieteliaus 2m. naujai is salono imtai buvo rudeliu
atsirade.

--
Gimp