Tema: Re: 4x4 kausimas...
Autorius: Anon
Data: 2012-02-06 15:00:48
Hm, Subaru iš mano sąrašo turi palėtintoją - čia pravažumui dydelis +, bet
kaip minėjau jis beveik visureigis, taigi išimtis. O Hyundajus ir Nissanas
pagal pravažumą buvo lyginti kažkuriame rusų saite - privalumai rasti pas
X-Trailą, panašią nuomonę susidariau pasėdėjęs abejose auto pats ir
pavažinėjęs po šlapią pievą :) (1,5 metų laiko tarpas tarp bandymų). Nissan
man turbūt tiesiog labiau "lipo". Klausdamas čia groupse maniau gal kas yra
čiupinėjęs rimčiau ar pats eksploatavęs ilgesnį laiką, nes trumpas
pabandymas visų niuansų neatskleidžia.

Vytautas

"Ignas"  wrote in message news:jgohl4$qb8$1@trimpas.omnitel.net...

"Anon" <nikto@pisem.net> wrote in message
> Ðiaip X-Trail pagal pravaþumà ir patogumà ið ðitø egzemplioriø ir man
> imponavo.

imho is tavo isvardintu prasciausias pravazumas... o kuo jis patogesnis uz
kitus?