Tema: Re: Žibalas ir HDI?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-09 00:20:36
radau fotke tik golf3 fitro. jame yra realizuotas pasildymas antifrizu,
isikisa toks pimpalas i filtra ir jungiasi i ausinimo sistema, jei darant
kapitaliai, tai but geras sprendimas, tik daug kurybinio darbo.
http://www.alibaba.com/product-gs/493235087/oil_filter_fuel_filter_air_filter.html
filtro apacioj kondensato nuleidimo varztas, toki filtra dedavai kaip
pagrindini (lt35, gal is gamyklos toks ejo) ar pagalbini, jei orginalus
mazas ir brangus mikroautobusui mb308. kadangi vazinejau nesvariu kuru situ
filtru sunaudoddavau daug, pirkdavau pigius sct, bet nepatariu, labai daug
broko, nupirkus reikdavo pratestuot ar neleidzia (tikriau netraukia)
dazniausiai per nuorinimo varzta, oro.
va, visgi radau, senos nuorodos netrinu, nes ten geriau matosi filtras,
sitas labai nevykusiai nufotkintas-
http://www.alibaba.com/product-gs/473861178/Auto_Fuel_Filter_74003_For_GOLF.html

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!