Tema: Re: Žibalas ir HDI?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-08 23:51:51
oi koks maziukas,cia toks gamyklinis? jei taip deciau pries ji koki man
filtra skirta 2 golfui, didelis ir lengva pajungt, bei nebrangus, yra
atstoinikas- nuleidejas kondensatui kai atsyla.
nebent sitam filtre yra realizuotas pasildymas, bet abejoju jei taip uzsalo.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!