Tema: Re: E36/5 323ti sildymo bedos
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-05 16:40:49
uzdengs - prades lipt ant raudono temperatura, o nesildys vistiek, nes
problema kitur.

"svyt"  wrote in message news:jgm2ui$bu3$1@trimpas.omnitel.net...

o tegu pabando pasinaudot mano patarimais, ben tradiatoriu pradzioj tegu
uzdengia.
Normaliai sildo pagal variklio t parodymus ar matavo temperatura einancia i
peciuka?
ora pucia bet nepakankamai, del to irgi gali but salta, bet siuo atveju ta
ziureciau paskutinej eilej.
greiciausiai isvis bus voztuvai prikepe (kiausiniai), ar pats peciukas
apauges- kol vaziuoji, didesnis spaudimas ir pakliuna karstas vanduo, ant
laisvu nepraeina. pridengus radiatroiu pakils bendra temperatura siek tiek
ir ant tiek geriau sildys.

--
vyt/ /