Tema: Re: E36/5 323ti sildymo bedos
Autorius: svyt
Data: 2012-02-05 13:49:48
kamstis pletimosi bakelio blogas jei zarnos minkstos.Nusiorinti turi pats,
oro visalaik siek tiek ten atsiranda,tik pirma kart pakeitus antifriza reik
siek tiek nuorint, ir tai nevisad butina (uvedi- pasildai-gesini,dapili
antifrizo, ir taip kelis kart kol pasyla ir nusiorina), jei ok niekas
nekaista. gali but salono radiatorius apkalkejes is vidaus. laikinai kol
tokie salciau uzdenk puse radiatoriaus, kur nera ventiliatoiraus kartonu
arba per atstuma 20 cm priekyje, pilnai -jei isils pilnai, kad
ventilaitorius turetu ka gainioti.
 prastai man silde, tikriau rasojo e36 1.8tds kai salono filtras uzsikiso,
ji iemus ir silde ir kondiske salde puikiai, net su neveikianciu kondiskes
radiatorium.

--
vyt/ /