Tema: Re: Akumuliatorius ar pakrovėjas?
Autorius: svyt
Data: 2012-02-05 15:44:52
tai tas uz 32 daug geresnis uz ebelspicheri, ir butu dabar brangesnis-
maniskiam niekas nesireguliuoja, tik paduodama srove nera didele, taip
pasikrovus pats "atsijungia", bet tai 100 akuma kraunu, but koks motociklo
tai kazi ar jam tiktu maniskis, o taviskiu (tokio tipo) kraudavau
prisireikus signalizacijos akumus (1-2ah), ant minumumo palikdavau savaitei
garaze pajungta pakroveja, su dabartiniu to nesiryzciau daryt.
gal tik greiciau krauna, nesveika tik pilnai iskraut ar perkraut-
perkaitint.
o sveikiausia tai krauti 13,5 V ir 1 A savaite.

--
vyt/ /