Tema: Re: Akumuliatorius ar pakrovėjas?
Autorius: pjezo
Data: 2012-02-04 21:16:43
nu anas, siulomas, protingesnis, gal sveikiau akumui:)

a jai jau giriames kas turi  paprastesni, nu tai pas mane "ustroistvo zarednoje" 1991 m, uz 32 rublius, amperu paser gali iki 10, rankiniu budu patreskines jungikli ratu- ir jam giliai pch kokios talpos akuma kraut :D

i kaip turinciam nesuskaiciuojama autoparka- sociai to kas po ranka yr...