Tema: Re: toffee brown vs silver
Autorius: svyt
Data: 2012-02-05 13:32:54
kas cia naujovisko, draugo pats pirmas 2106 zigulys buvo tokios spalvos
pries 25 metus. nepamenu jokiu komentaru del spalvos. o sidabrnines man
asmeniskai labai nepatinka, ne uz ka neimciau, kazkoks isrpotrebas visada
purvinas. Ant metaliko-perlo purvas daug maziau matosi nei ant paprastu
vienspalviu, bet lakuotas geriau plaut kuo reciau, nes lakas labiau braizos
ir tuoj pat masina patampa matine... nu dabar, tiesa madinga tai.

--
vyt/ /