Tema: Re: toffee brown vs silver
Autorius: VNO
Data: 2012-02-05 12:29:37
silverio pliusai - sviesi, ne taip smarkiai kaista vasara masina.
dulkes tikrai blogai matosi.
minusas - kibaras yra kibiras.

del toffee nezinau, bet rinkciausi ja vien del grazios spalvos :)
nors logiskai mastant - tamsi spalva yra tamsi - dulkes vasara ir lengvas purvas tikrai turetu matytis zymiau daugiau nei silver.

VNO