Tema: Re: Bosch 60ah 540 startine
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-03 15:22:48
na manau zmogus pats nuspres reikia jam namie vieta uzimti ar nereikia:)
manes paprase, as imeciau. o jei nparduos tai gal ir pasides.. o siaip as uz
tai kad masina pati uzsikurtu o ne atsargini akuma laikyti kad uzkurti...

"sharkius"  parašė naujienų news:jggjn2$pnu$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.02.03 14:11, Renookas wrote:
> na kadangi akumuliatorius ne mano, jusu komentarus perdaviau, tai sake
> galima deretis. jei kam apskritai toks akumas idomus savininkas laukia
> apskritai paisulymu kiek uz ji siulote:) sake atiduotu ir pigiau. jis uz
> ji mokejo gerokai brangiau todel nuvertejima i menesi padare po 20 Lt o
> ne po 5.
> Anyway, kam idomu, nori, kazka gali pasiulytid augiau nei laus bonke.
> pasiulymus galite pateikti :)

O ne paprasciau ji ikraut ir padet i sandeliuka - tegul stovi, po metu
ar dvieju nusipirkus kita masina, nereiks naujo akumo pirkt. Arba siaip,
ziema, nudusus akumui, nereiks begiot atgrubusiom rankom su pakrovejais,
laidais ir buksyrais...