Tema: Re: Bosch 60ah 540 startine
Autorius: Renookas
Data: 2012-02-03 14:11:18
na kadangi akumuliatorius ne mano, jusu komentarus perdaviau, tai sake
galima deretis. jei kam apskritai toks akumas idomus savininkas laukia
apskritai paisulymu kiek uz ji siulote:) sake atiduotu ir pigiau. jis uz ji
mokejo gerokai brangiau todel nuvertejima i menesi padare po 20 Lt o ne po
5.
Anyway, kam idomu, nori, kazka gali pasiulytid augiau nei laus bonke.
pasiulymus galite pateikti :)

"sharkius"  parašė naujienų news:jggibb$n9q$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.02.03 13:49, Driven wrote:
> Zmogus mano, kad akumuliatorius per men 5 litus nuverteja.

Nu kad net sakyciau maziau - tarkim keturis metus tarnauja. Perkam nauja
uz 200, po keturiu metu parduodam i skupke uz 20lt. gaunam 180lt per
keturis metus - 48men 180/48=3,75lt :)