Tema: Re: Kas cia per idiotai 15min straipsnius raso
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-02 17:32:42
tiems kas tanke, cit:

Šįkart pateiksime jums liaudies išmintį – kaip gi „nudvėsusį“ akumuliatorių
gaivina žmonės? Nesiimu komentuoti vieno ar kito būdo, čia kaip baltos
mišrainės receptas – kiekviena mama turi savą. Tiesiog išsirinkite sau
priimtiniausią patys. Visi patarimai surinkti ir pateikiami atsitiktine
tvarka.

"Neidomus darbe" <neidomus@darbe.lt> parašė naujienų
pranešime:jge3k8$bfq$1@trimpas.omnitel.net...